Ekstern kundeservice

Med en ekstern kundeservice sikre du, at du har en uddannet og erfaren kundeservice medarbejder som sørger for, at håndtere alle dine indgående opkald og e-mail samt online bemandet chat, såsom facebook og din egen hjemmeside. 

Dine kunder vil få en professionel kundeservice oplevelse hvor vi kan håndtere og behandle alle de henvendelser som skulle komme. Vi håndtere konkrete spørgsmål til produkter, reklamationer. Derudover kan vi i samarbejde med dig, stå for at lave tilbud til kunder, ændre ordre og oprette ordre, så det passer efter jeres retningslinjer.

I mens vi håndtere jeres opkald, kan I fokusere på at videre udvikle og vækste jeres forretning, hvor vi sørger for at jeres kunder får den bedste oplevelse med jeres virksomhed. Samtidigt spare I selv de omkostninger der ligger i, at have jeres egen kundeservice afdeling men går ikke på kompromi med service oplevelsen.  

Hvordan fungerer ekstern kundeservice?

I samarbejde med jer, sætter vi rammerne for hvordan I gerne vil have, at vi håndtere jeres kunder. Vi vil selvfølgelig komme med rådgivning og vores egne erfaringer, så vi tilsammen skaber de bedste forudsætninger for, at jeres kunder får den bedste oplevelse. 

Hver virksomhed er unik i sig selv og derfor er det forskelligt hvilket systemer virksomhederne bruger til, at håndtere deres ordre. Derfor får I en medarbejder til rådighed fra os, hvor I sætter medarbejderen ind i jeres interne systemer, producerer, leverandør og evt. samarbejdspartner så vi bliver så selvkørende som muligt

Sammen med jer sætter vi os ned og gennemgår hvilke typer udfordringer I skal have hjælp til. Disse udfordringer kan varierer meget afhængigt af, hvilken type virksomhed I har. Efterfølgende sætter vi et kundeserviceteam op, der sikre, at vi kan løse de udfordringer, som kunne komme. 

eksempler på tidligere opgaver

CeaLab AB (LOGO)

Vi har igennem de sidste 3 år haft et samarbejde med CeaLab AB. Her har vi stået for alt kundeservice på det danske marked. Vi har stået for indgående opkald, udgående opkald og e-mails. 

Ved indgående opkald – har vi besvare generelle og dybdegående spørgsmål, løst udfordringer med reklamationer, faktura og konflikthåndtering. Vi har selv stået for at oprette ordre, ændre ordre og sætte kunder i bero. 

Ved udgående opkald – kontakter vi tidligere kunder, for at forhøre om deres tilfredshed produkt, kundeoplevelse med henblik på at kunne forbedre CeaLab service niveau. Udover tilfredshedsundersøgelser har vi også ringet til gamle kunder, for at få dem tilbage i virksomheden med stor succes. 

CeaLab AB arbejder med abonnementløsning, hvor vores opgave er, at skræddersy det til de enkelte kunder. 

Designdelicatessen ApS 

Vi har i tæt samarbejde med Designdelicatessen skulle varetage deres kundeservice over en tidsbegræset periode pga. omstrukturering i virksomheden. Vores opgave var, at håndterer deres kundeservice, heraf indgående opkald, e-mail, online bemandet chat.

Vi stod for at tage imod alle indgående opkald pr. telefon. Her besvarede vi kundernes generelle spørgsmål omkring deres ordre og forespørgelser omkring produkter. Vi håndterede reklamationer og i få tilfælde konflikthåndtering. 
Desuden stod vi selv for, at lave tilbud til kunderne og oprette ordre. 

Ved udgående opkald kontaktede vi kunder, som havde modtaget deres vare fornyligt, for at undersøge kundens tilfredshed med varen, leveringstid og hjemmesidens brugervenlighed. Derudover hvilken oplevelse de havde haft, i tilfælde af at de havde haft kontakt med kundeservice. Formålet med opkaldene var, at finde frem til hvor der er plads til forbedringer. 

Efter ca. 14 dages tid, var vi mere eller mindre selvkørende og tog kun kontakt, såfremt der var nogle udfordringer vi ikke selv kunne løse. Vi har stadigvæk løbende kontakt med Designdelicatessen og hjælper til, hvor vi kan og når de har brug for det. 

Basuba.dk (LOGO)

Vi har i samarbejde med Basuba.dk, leveret kundeserviceløsninger, så de er klar til at gå live og markedsføre virksomheden. Opsætningen er således, at vi har gjort alt klar for dem, til at de kan sætte igang i “maskinen” så når trafikken bliver større end de kan følge med til, kan vi hos InKom Erhvervsservice overtage alt fra indgående, til udgående opkald og E-mail/online service. 

Igennem fælles sparing, har vi været med til, at løfte Basuba.dk kundeservice til et professionelt niveau. Vi glæder os til, at være med på rejsen med dem. 

Casanova Furniture ApS 

Vi har i samme tilfælde som Designdelicatessen ApS skulle hjælpe Casanova Furniture i en tidsbegrænset periode, da der var omstrukturering i virksomheden. For at ledelsen kunne få arbejdsro til at udvikle virksomheden, lavede de en aftale med os. 

Vi skulle håndtere deres kundeservice, hvor vi skulle håndterer alle deres indgående opkald, e-mail og online bemandet chat på deres webshop. 

Med de indgående opkald besvarede vi kundernes generelle spørgsmål omkring deres ordre, forespørgelser på varer og reklamationer. Derudover stod vi også selv for, at oprette ordre og lave tilbud til kunderne samt opfølgning af disse tilbud. 

Ved udgående opkald kontaktede vi kunder, som havde modtaget deres vare fornyligt, for at undersøge hvordan kundens købsoplevelse havde været. Alt fra hvordan deres oplevelse med købet var, deres oplevelse med kundeservice samt hvordan de synes hjemmesiden fungerede. Formålet med disse opkald var, at finde frem til forbedringer på siden samt internt. 

Ganske kort tid efter, at vi var sat igang med Casanova var vi mere eller mindre selvkørende og i få tilfælde, hvor vi ikke kunne svare kunden direkte, tog vi kontakt til vores kontaktperson og sikrede at vi fandt frem til den bedste løsning. 

Efterfølgende har vi stadigvæk god kontakt og samarbejde med Casanova, såfremt der skal opstå sygdom eller i travle perioder, står vi parat med support. 

SKAL DU VÆRE VORES NÆSTE CASE? 

 

 

 

Hos InKom Erhvervsservice tager vi os af jeres kundehenvendelser

 

Det er en stor beslutning af outsource en kundeserviceopgave, da man selvfølgelig er meget øm overfor de kunder man har. Men ligeså stor kærlighed som du har overfor dine kunder, ligeså stor engagement har vi I, at give dine kunder den bedste oplevelse. Kunderne kommer ikke til at have opfattelse af, at det er en ekstern bureau som tager telefonen.

Med en ekstern kundeservice kan I kan udvikle virksomheden og vækste jeres forretning. Derudover kan virksomheden spare omkostninger og anstrengelserne ved egen kundeserviceafdeling.

Udgående opkald

 

  • Kvalitetsmåling
  • Serviceoplevelse
  • Forventningsafstemning
  • Invitationer
  • Nyheder

 

Indgående opkald:

 

  • Besvare opkald
  • Generelle spørgsmål
  • Reklamationer
  • Håndtere ordre
  • Faktura spørgsmål

 

E-mails/online chat

 

  • Besvarelse af mails
  • Online bemandet chat
  • Oprette ordre
  • Generelle spørgsmål
  • Øget tilgængelighed

 

Hvad I vil opnå:

  • Have tid og rådighed til at videreudvikle og vækste jeres forretning.
  • Jeres kunder får en professionel kundeoplevelse, hver gang!
  • Et professionel kundeservice setup

Hvad I vil undgå:

  • Anstrengelser og udgifter ved jeres egen kundeserviceafdeling
  • At være afhængig af en inbound telefon og dertil kundeservice system.
  • At kunder ringer videre til konkurrent, da kunden vil få den bedst mulige service

Hvis du stadig er lidt i tvivl eller tøver en smule

Så er du mere end velkommen til at tage kontakt. Vi vil med glæde investere noget af vores tid sammen med jer, så vi kan gennemgå jeres nuværende kundeserviceløsning. Derved kan vi kortlægge om vi kan hjælpe og hvad vi helt konkret kan bidrage med til jeres forretning.

I samarbejde med firmafons topmoderne inbound system, har vi mulighed for at indhente tilfredshedsanalyser på hvert enkelt opkald. Så I kan følge med i, hvilken oplevelse jeres kunder har ved hvert opkald.