Ekstern kundeservice

Sammen med os har du mulighed for, at få skræddersyet en ekstern kundeservice løsning til din virksomhed – ligesom du selv ville have gjort det.

Alle virksomheder er unikke, så vi laver en analyse sammen for at se, hvordan vi bedst muligt kan hjælpe din virksomhed.

Hvordan fungerer ekstern kundeservice?

Sammen med jer sætter vi os ned og gennemgår hvilke typer udfordringer I skal have hjælp til. Disse udfordringer kan varierer meget afhængigt af, hvilken type virksomhed I har.

Vi sammensætter et kundeserviceteam, der sikrer, at vi kan løse dine udfordringer, der vedrører din virksomhed. Her indgår helt simpel support til dine kunder samt mere teknisk support hvis nødvendigt.

Hos InKom Erhvervsservice tager vi os af jeres kundehenvendelser

Her besvarer vi spørgsmål, løser udfordringer og opretter ordre for din virksomhed. Kunden vil aldrig have oplevelsen af, at det er en ekstern kundeservice. Fordelene i, at have en ekstern kundeservice er, at I kan udvikle virksomheden og vækste jeres forretning. Derudover kan virksomheden spare omkostninger og anstrengelserne ved egen kundeserviceafdeling.

Udgående opkald

– Vi kontakter tidligere kunder.

 

– Servicekald (som indebærer tilfredshedsundersøgelser ved nuværende og gamle kunder)

 

– Følger op på invitationer, nyhedsmails og vigtige informationer.

Indgående opkald:

– Modtage opkald og opretter ordre

 

– Besvare spørgsmål og løser udfordringer

 

– Behandler reklamationer mm.

E-mails/online chat

– Modtage mails og oprette ordre

 

– Besvare generelle spørgsmål

 

– Onlinechat ex. webshop, Facebook.

Hvad I vil opnå:

  • I vil opnå at kunne fokusere på, at videreudvikle og vækste jeres forretning.
  • I vil opnå, at dine kunder får en professionel kundeoplevelse, hver gang!

Hvad I vil undgå:

  • I undgår anstrengelser og udgifter ved jeres egen kundeserviceafdeling
  • I undgår at være afhængig af en inbound telefon.
  • I undgår, at kunder ringer videre til konkurrent

Kan du se dig selv i en af overordene punkter?

Så ser vi et klart potentiale for jer og jeres virksomhed, og vi vil med glæde investere noget af vores tid, for at kortlægge hvad vi helt praktisk kan hjælpe jer med.

I samarbejde med firmafons topmoderne system, har vi mulighed for at indhente tilfredshedsanalyser på hvert enkelt opkald. Så I kan følge med i, hvilken oplevelse jeres kunder har ved hvert opkald. Dette bliver tilsendt enten ugeligt eller månedligt, efter ønske fra jer. (firmafon logo)