Ekstern receptionist

Ekstern receptionist der minimerer forstyrrelser og øger din indtjening

  • Servicebesked
  • Omstilling til rette medarbejder
  • Koordinering af kalender

Få et uforpligtende tilbud!


De fleste virksomheder i dag kan ikke svare på alle indgående opkald. Nogle af de ikke-besvarede opkald kan have stor betydning for, om kunden i stedet handler hos konkurrenten.

Med en ekstern receptionist til personlig telefonpasning, vil du altid sikre dig at alle opkald besvares, hvilket betyder at din virksomhed højst sandsynligt vil være mere rentabel, end hvis du ikke har en ekstern receptionist. Med vores løsning bestemmer du selv, hvilke opkald der skal omstilles og hvilke der ikke skal. Vi kan derudover koordinere med din kalender eller booke dine kunder direkte i kalenderen, så du kun skal fokusere på det du er bedst til. Vi kan fungere som support i travle tider eller håndterer alle jeres opkald.

Vi vil selvfølgelig, altid besvare opkaldene med dit firmanavn. Oplevelsen af den, der ringer, er, at vores receptionist er en af dine egne medarbejder.

  • Servicebesked – som indebærer klare og korte beskeder pr. sms/mail.
  • Omstilling til rette medarbejder.
  • Koordinering af kalender – fx bookning af kunder.

Flere og nye kunder

Du vil med en ekstern receptionist, sikre dig nye og flere kunder og I vil dermed opleve øget indtjening. Da vi fastholder dine kunder, fremfor de ringer videre til konkurrent.

Ringer ikke forgæves

Der er ingen kunder som vil ringe forgæves. I stedet for, at kunden møder en upersonlig telefonsvarer, så får kunden direkte personlig kontakt med en receptionist hos os.

Arbejdsro og øget effektivitet

Du hermed undgå unødige forstyrrelser i hverdagen, så du kan fokusere på den opgave/kunde som du er i gang med. Dermed øger du din effektivitet samt giver jer arbejdsro i løbet af dagen.

Hvordan fungerer telefonpasning?

Vi modtager indgående opkald og der vil altid blive besvaret med firmanavn og din ønskede velkomsthilsen. Når vi svarer på telefonen, handler vi ud fra hvordan du vil have os til at håndtere samtalen.



Sortering

Der kan sorteres i opkaldene, så fx sælgere , forespørgsler, tilbudsgivning, specielle/vigtige kunder omstilles eller behandlet på de rigtige områder.

Oplysninger

Der bliver efterfølgende, hvis nødvendigt sendt sms/mail med de oplysninger til den rette medarbejder. Der kan også omstilles til den relevante medarbejder og/eller afdeling. Derudover kan vi også booke kunden direkte ind i jeres kalender.

Spare udgifter

Man kan spare udgifterne ved, at have sin egen receptionist. Samt kunden får en personlig kontakt og ikke blot telefonsvarer. Du vil altså opnå flere og nye kunder samt fastholde dine kunder.


Book et uforpligtende møde med os

Hvad I vil opnå
  • Du vil opnå mere effektivitet
  • Du vil opnå arbejdsro i hverdagen
  • Du vil opnå flere og nye kunder
  • Du vil opnå øget omsætning

Hvad I vil undgå
  • Du vil undgå forstyrrelser.
  • Du vil undgå anstrengelser og udgifter ved egen receptionist
  • Du vil undgå, at kunderne ringer forgæves
  • Du vil undgå, at kunder ringer videre til konkurrent.
Hvis du overvejer en ekstern receptionist. Så tøv ej, tag gerne kontakt i dag! Du skal ikke se det som en udgift, men en investering af din egen tid.

I SKAL kunne tjene penge på vores løsning!
- InKom Erhvervsservice

Book et møde