Ekstern receptionist

Med en ekstern receptionist til personlig telefonpasning vil du altid sikre dig, at alle opkald besvares, hvilket betyder, at din virksomhed højst sandsynligt vil være mere rentabel end hvis du ikke har en ekstern receptionist. Med vores løsning, bestemmer du selv, hvilke opkald der skal omstilles og hvilke der ikke skal. Vi kan derudover koordinere med din kalender eller booke dine kunder, direkte i kalenderen, så du kun skal fokusere på det du er bedst til. Vi kan fungere som support i travle tider eller håndterer alle jeres opkald.

Vi vil selvfølgelig, altid svare opkaldende med dit firmanavn. Oplevelsen af den, der ringer, er, at vores receptionist er en af dine egne medarbejder.

  • Servicebesked – som indebærer klare og korte beskeder pr. sms/mail.
  • Omstilling til rette medarbejder
  • Koordinering af kalender – fx bookning af kunder.

Flere og nye kunder

Du vil med en ekstern receptionist, sikre dig nye og flere kunder og I vil dermed opleve øget indtjening. Da vi fastholder dine kunder, fremfor de ringer videre til konkurrent.

Kontakt os

Ringer ikke forgæves

Der er ingen kunder som vil ringe forgæves. I stedet for, at kunden møder en upersonlig telefonsvar, så får kunden direkte personlig kontakt med en receptionist hos os.

Kontakt os

Arbejdsro og øget effektivitet

Du hermed undgå unødige forstyrrelser i hverdagen, så du kan fokusere på den opgave/kunde som du er i gang med. Dermed øger du din effektivitet samt giver jer arbejdsro i løbet af dagen.

Kontakt os

Hvad I vil opnå

  • Du vil opnå mere effektivt
  • Du vil opnå arbejdsro i hverdagen
  • Du vil opnå flere og nye kunder
  • Du vil opnå øget omsætning

Hvad I vil undgå

  • Du vil undgå forstyrrelser.
  • Du vil undgå anstrengelser og udgifter ved egen receptionist
  • Du vil undgå, at kunderne ringer forgæves
  • Du vil undgå, at kunder ringer videre til konkurrent.