Analyseinstitut

Hos os kan du få lavet kvalitative og kvantitative undersøgelser – primært indenfor markedsundersøgelse og meningsmålinger – her adskiller vi os fra at ikke ringe og lave telefonsalg men om undersøgelser hvor vi undersøger forbrugernes, kollegaernes, kundernes holdninger og meninger omkring forskellige emner. Der er mange forskellige områder hvor man kan indhente data for eksempel test af reklamer, meningsmålinger og samfundsanalyser.

Kundetilfredshedsundersøgelser

Med en kundetilfredsheds undersøgelse kan vi finde frem til, hvad kunderne specielt godt kan lide ved jeres services/ydelse og finde frem til, hvad de synes der mangler, for at kunne forbedre jeres virksomhed i fremtiden, så I kan få kundernes direkte mening ind i jeres ydelse.

Invitationer

En udfordring flere virksomheder kan stå med, er tilmelding af kursuser, events, foredrag hvor man mangler tilbagemelding fra de inviterede parter. I de fleste tilfælde, er det fordi invitationen er forsvundet i indbakken eller røget ud med reklamerne i posten. Her er et serviceopkald om en reminder omkring arrangementet utrolig effektiv, hvor vi kan prikke til de inviterede med en god faglig samtale, om hvad de vil opleve på dagen og hermed kunne invitere dem direkte i telefonen.

Referencer på tidligere opgaver

Elsikkerhed.dk 

 

Vi har siden 2018 haft et godt samarbejde med Elsikkerhed.dk – de arbejder bl.a. med kursuser og fyraftensmøder for elektriker i hele landet. Her har vores opgave været, at følge op på deres invitationer og nyhedsbreve. 

 

Vi kontakter kunderne som enten har modtaget invitation pr. mail eller pr. brev – hvor vi leverer serviceopkald til kunderne for, at påminde dem om kursuset og/el. fyraftensmødet. I det fleste tilfælde tilmelder vi kunderne direkte igennem telefonen og i andre tilfælde bliver der tilsendt en ny invitation som der bliver lavet opfølgning på. 

 

Sådan sikre vi, at alle de inviterede har taget aktiv stilling til arrangementet. 

 

CeaLab AB

 

Vi har siden 2016 haft samarbejde med det svenske selskab CeaLab AB. 

Vi har i samarbejdet med CeaLab AB lavet en tilfredsanalyse, hvor vi ringer ud til tidligere kunder for at få feedback på deres oplevelse med kundeserviceafdeling, salgafdeling og produktet.

 

Formålet med opkaldene er, at vi skal finde område hvorpå CeaLab kan forbedre sig samt hvilken oplevelse kunderne har haft sig. 

 

Desuden tager vi også kontakt til nuværende kunder for at imødekomme evt. udfordringer og spørgsmål, såfremt kunden skulle have nogle. Derudover er formålet med disse opkald, at være tæt på kunderne og sikre sig, at kunden er tilfreds med produktet, leveringstid mm

Designdelicatessen ApS 

 

Vi har siden 2019 haft et tæt samarbejde med Designdelicatessen. 

 

Denne løbende opgaver, handler om heletiden at have en finger på pulsen, hvor vi undersøger kundernes tilfredshed med bl.a. deres købte varer, varighed på leveringstid, deres oplevelse med kundeservice og hvordan de oplevede hjemmesidens brugervenlighed med henblik på, at finde områder som kan forbedres. 

 

Kundernes oplevelse var også, at de ikke blot var en kunde men at deres mening og deres oplevelse med virksomheden har en stor betydning for virksomhedens fremtidig udvikling.