Analyseinstitut

Hos os kan du få lavet kvalitative og kvantitative undersøgelser – primært indenfor markedsundersøgelse og meningsmålinger – her adskiller vi os fra at ikke ringe og lave telefonsalg men om undersøgelser hvor vi undersøger forbrugernes, kollegaernes, kundernes holdninger og meninger omkring forskellige emner. Der er mange forskellige områder hvor man kan indhente data for eksempel test af reklamer, meningsmålinger og samfundsanalyser.

Kundetilfredshedsundersøgelser

Med en kundetilfredsheds undersøgelse kan vi finde frem til, hvad kunderne specielt godt kan lide ved jeres services/ydelse og finde frem til, hvad de synes der mangler, for at kunne forbedre jeres virksomhed i fremtiden, så I kan få kundernes direkte mening ind i jeres ydelse.

This is a simple headline

En udfordring flere virksomheder kan stå med, er tilmelding af kursuser, events, foredrag hvor man mangler tilbagemelding fra de inviterede parter. I de fleste tilfælde, er det fordi invitationen er forsvundet i indbakken eller røget ud med reklamerne i posten. Her er et serviceopkald om en reminder omkring arrangementet utrolig effektiv, hvor vi kan prikke til de inviterede med en god faglig samtale, om hvad de vil opleve på dagen og hermed kunne invitere dem direkte i telefonen.