om os

InKom Erhvervsservice




InKom Erhvervsservice tilbyder øget tilgængelighed for virksomheder via. telemarketing specialer som ekstern kundeservice, ekstern receptionist, telefonpasning, bemandet webchat, mødebooking og service i form af kalenderbooking/tidsbestilling. Vores ambition er, altid at være i spidsen for kundeservice løsninger og professionelhåndtering af vores kunder. Ved at øge telefon- og webtilgængeligheden øger vi vores kundes kundeserviceniveauer og øger indtjening af deres forretning.

InKom Erhvervsservice er i øjeblikket placeret i hjertet af Jylland, Herning. Vores kunder består af virksomheder inden for alle brancher. Store, mellemstore og små virksomheder.

Med vores ekstern receptionist og ekstern kundeserviceafdeling hjælper vi alle typer virksomheder med at lindre indgående telefonsamtaler og sørge for, at de ikke går glip af vigtige opkald eller indgående forretninger. Med vores mødebooking afdeling har vi mulighed for, at skabe nye kunder for vores kunder, og dermed hjælpe dem med at øge deres omsætning og vækste deres forretning.

InKom Erhvervsservice

Er et IVS selskab oprettet i Århus 2016. Vi startede på et 15 kvm. værelse. Det blev lidt presset, så vi rykkede til 140 kvm. kontor i hjertet af Jylland, Herning.

Vores mål

Vores ypperste mål er, at vi kan hjælpe med at vækste vores kunders forretninger, gøre vores kunders hverdag nemmere og lindrer dem unødige opgaver.

Vores Vision

Vi vil være den bedste inden for telemarketing på markedet, hvad angår kundeserviceløsninger for vores kunder. Vi vil være med til, at øge indtjening af deres forretning. Det må aldrig være en udgift, at samarbejde med os.


InKom Logo

Michael Thomsen


Administrerende direktør


InKom erhvervsservice består af et ungt energisk telemarketing hold, hvor hovedkernen er den administrerende direktør, Michael Thomsen, som har mange års erfaring med telemarketing, fra både ind- og udland.

Michael Startede sin rejse med InKom i 2016, efter at have dannet en bred vifte af viden og erfaring i udlandet.

Her i 2019, består virksomheden af både dags- og aftenhold, med en blanding af erfarende og nye sælgere, som danner rammen for gode muligheder for høj kvalitet af telemarketing og salg.

Stigning af salg



2018 blev til 2019


Hos InKom havde vi travlt over hele linjen da vi afsluttede året 2018, blev det gjort med maner og salg over hele linjen.

Dette gjorde at 2018 blev sluttet på bedst tænkelige vis og tilfredshed og smil over hele linjen.

Fultidsteam

Vores InKom


Michael Thomsen

Administrerende direktør

Trine Wiedenbein

Supervisor

Kaspar Egeberg

Supervisor - Coach

Philip Lauridsen

Supervisor - Salgsansvarlig

Philip H

Salgsagent

Trine Sofie Høegh

Salgsagent

Mads Stagsted

Salgsagent

Ny mødebooker?

Mødekonsulent erhverv


Deltidsteam

Vores InKom

Jens Johnsen

Supervisor deltidhold

Nirushan Kanthaverl

Salgsagent

Najma Mohammed

Salgsagent

Philip B

Salgsagent

Daniel Jamal

Salgsagent

Jonas Isager-Nielsen

Salgsagent

Alexander Bæhr

Salgsagent