Ekstern kundeservice

Skab en professionel serviceoplevelse for dine kunder

  • Udvikle virksomheden og vækste jeres forretning
  • Spare omkostninger og anstrengelserne ved egen kundeserviceafdeling

Book et uforpligtende møde


Ekstern kundeservice

Hvad får du ud af at bruge os til din eksterne kundeservice?


Hos InKom Erhvervsservice tager vi os af jeres kundehenvendelser. Her besvarer vi spørgsmål, løser udfordringer og opretter ordre for din virksomhed. Kunden vil aldrig have oplevelsen af, at det er en ekstern kundeservice.

Fordelene i at have en ekstern kundeservice er, at I kan udvikle virksomheden og vækste jeres forretning. Derudover kan virksomheden spare omkostninger og anstrengelserne ved egen kundeserviceafdeling.


  • Udgående opkald

Vi kontakter tidligere kunder

Servicekald (som indebærer tilfredshedsundersøgelser ved nuværende og gamle kunder)

Følger op på invitationer, nyhedsmails og vigtige informationer

  • Indgående opkald

Modtager opkald og opretter ordre

Besvarer spørgsmål og løser udfordringer

Behandler reklamationer mm.

  • E-mails/online chat

Modtager mails og opretter ordre

Besvarer generelle spørgsmål

Onlinechat ex. webshop, Facebook


Tidligere løsninger

Hvad har vi gjort for vores kunder?



vitacea

Cealab AB

Vi har igennem de sidste 3 år haft samarbejde med CeaLab AB. Her har vi stået for alt kundeservice på det danske marked. Vi har stået for udgående opkald, indgående opkald og e-mails.

Ved indgående opkald – har vi stået for, at besvare generelle og dybdegående spørgsmål, løse udfordringer med reklamationer, faktura og konflikthåndtering. Samt oprette ordre, ændre ordre og sætte kunder i bero. Igennem CeaLab kundeservice E-mail. Kan vi varetage næsten alle opgaver – den vej igennem besvarer vi generelle spørgsmål og opretter ordrer.

Ved udgående opkald – kontakter vi tidligere kunder, for at hører om deres tilfredshed med produktet samt deres oplevelse, med henblik på, at tilbyde både nuværende men også tidligere kunder, en fordel I at fortsætte hos CeaLab AB.

CeaLab AB arbejder primære med abonnement løsninger, hvor vores opgave er, at skræddersy det til de enkelte kunder. Du kan læse deres reference her

Du kan læse deres reference her



Elsikkerhed.dk

Vi har siden 2018 haft et godt samarbejde med Elsikkerhed.dk – de arbejder bl.a. med kursuser og fyraftensmøder, hvor vores opgave har været, at følge op på deres invitationer og nyhedsbreve.

Her kontakter vi kunderne som enten har modtaget invitation pr. mail eller pr. brev – hvor vi leverer serviceopkald til kunderne for at påminde dem om kursuset og/el. fyraftensmødet. I det fleste tilfælde tilmelder vi kunderne direkte i telefonen, og andre tilfælde, bliver der tilsendt en ny invitation som der bliver lavet opfølgning på.

Sådan sikre vi, at alle de inviterede har taget stilling til arrangementet.

Du kan læse deres reference her
Elsikkerhed



Basuba

Basuba.dk

Vi har overfor Bausba.dk, leveret kundeserviceløsninger, så de er klar til at gå live og markedsføre virksomheden. Opsætningen er således, at vi har gjort alt klar for dem, til at de kan sætte gang i ”maskinen” så når trafikken bliver større end de kan følge med til, kan InKom Erhvervsservice overtage alt fra indgående opkald, til udgående opkald og E-mails/online service.

Igennem fælles sparingen, har vi været med til, at løfte Basuba.dk kundeservice, til et professionelt niveau. Vi glæder os til, at være med på rejsen med dem.

Du kan læse deres reference her
I samarbejde med firmafons topmoderne system, har vi mulighed for at indhente tilfredshedsanalyser på hvert enkelt opkald. Så I kan følge med i, hvilken oplevelse jeres kunder har, ved hvert opkald. Dette bliver tilsendt enten ugentligt eller månedligt, efter ønske fra jer.

telemarketings analysesystem

Book et uforpligtende møde med os

Hvad I vil opnå
  • I vil opnå at kunne fokusere på, at videreudvikle og vækste jeres forretning.
  • I vil opnå, at dine kunder får en professionel kundeoplevelse, hver gang!
  • I vil opnå, at jeres sælgere får mere tid til at sælge.

Hvad I vil undgå
  • I undgår anstrengelser og udgifter ved jeres egen kundeserviceafdeling
  • I undgår at være afhængig af en inbound telefon.

Hvis I kan se jer selv I de ovenstående punkter. Så ser vi et klart potentiale for jer og jeres virksomhed, og vi vil med glæde investere noget af vores tid, for at kortlægge hvad vi helt praktisk kan hjælpe jer med.
Hvis du går med overvejelserne om, at outsource din kundeservice. Så tøv ikke med at booke et møde. Vi vil elske og gennemgå jeres muligheder sammen med jer. Vi kan tage mødet pr. telefon, Skype eller fysisk møde.

- InKom Erhvervsservice


Book et møde